SEN DE GİDERSEN

Seni kederimde gizledim
Sen de gidersen
Ne anlamı kalır derdin kederin?
Yalnız bırakma, sabahsız kalır gecelerim
Saplanır yüreğime izi kalır gidişinin
Hiç bilmediğim sokaklarda aratma kendini
Kokun gitmemişken üzerimden, acıtma yaramı yalvartma beni
Solumdan mı olacaktı sonum?
Gitme! Bile bile ateşe atma gençliğimi
Senin uğruna sildim geçmişimi
Ben hayatı sevemedim..
Palavralar dinledim, yalancıların yalanlarını görmezden geldim senin için.
Sahte vaatlere, umut kırıntılarına kandım.. 
Sustum ben senin için..
Yaşamak istemedim ama tutunur gibi yaptım hayata    
Bana benden bir şey kalmamışken
Gözyaşı döktüm, sen ağlarken 
Kendimi hiçe saydım
Senin için savaştım ben
Şimdi gidersen
Anlamsız kalır her hecem
Gitme!
Ağaçları, çiçekleri, seninleyken gördüğüm her nesneyi sevdirmişken, nefesim olmuşken gitme!
Vazgeçirme beni kendimden..
Gitme! Sen de gidersen
Nefessiz kalırım, ölümü bekleyemem ecelden..

 OCAK 16/2024   

             •£*                

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAHAMMÜL

BAZI GECELER

SENSİN SEBEBİ