SEVDİKLERİM

Derdimi anlatsam dağlara
Kaybolur muyum açtığın yarada?
Derman kalmadı ayaklarımda
Ağlasam ne fayda?
Kendimi kaybettim ben, kendi davamda.. 
Bulamazsın artık arasan da.. 
Gidiyorum işte ben de sıra 
Sevdiklerim..
Onurumla yaşadım bu hayatta. 
Bir sizi üzmeyi yediremedim gururuma!
Gözyaşı istemem.. 
Başınız dik durun siz de arkamda!
Sevdiklerim..
Ağlamak yok! Acıtır bu ruhumu, üzülmeyin bana.
Mutluluk hep uzaktı, umudum kalmamıştı yarınlara.
Kızmayın n'olur, alışamamıştım zaten bu hayata.
Söz geçiremedim, içimde ki çocuğa!
Bilirsiniz beni, yaktım gençliğimi sevdiğim biri uğruna.
Pişman mıyım diye sormayın
Yine olsa yine giderim hak bildiğim yolda..
Sevdiklerim.. 
Beni tebessümle uğurlayın son yolculuğuma.
Varlığımdan kimseye yoktu bir fayda. 
Kızmayın n'olur, durduramadım zamanı, büyüdüm..
Oysa ben çok masumdum, kalamadım çocukluğumda
Ağlamak yok! Ağlamayın bana.
İncitir bu gururumu.. Kalmasın gözüm arkada...
Sevdiklerim..
Ben yokum artık hayat denen yokuşta
Bir annem vardı, kaldı ardımda
İçi yanar onun
Dünya bir yana, evlatları bir yana
Yokum ama kaldı ruhum annemin yarasında
Merhem olun n'olur,
Kanarım onun bir damla gözyaşına
İçim dağlandı annem gelince aklıma
Annem Sultan'ım benim..
Bekliyor olacağım seni
Ziyan olsam da diğer dünyada
Siz de ağlamayın, n'olur bana..

 OCAK 16/2024   

          •£*             

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAHAMMÜL

BAZI GECELER

SENSİN SEBEBİ